Photobucket
most welcome and thanks to all who was visit my blog also view my artwork and my picture collection. this blog just want to share with you my idea, picture collection. i'm a new n begginer in this part of photography world. so if i have a mistake just tell and teach me how to improve it. photography is about capturing the moments and share it with people around you. photography is about the meaning of life in this world.

Saturday, June 30, 2012

GetUp Kluang



yaw dekat sini aku nak share dengan korang bout Getup Kluang yang telah di anjurkan oleh JOHO juga Kluang Mall baru baru ini pada 30 June 2012 yang di adakan di hadapan perkarangan Kluang Mall event yang dikoleberasi oleh JOHO juga Kluang Mall ini telah berjalan dengan lancar dan sukses. ramai juga yang datang. tak juga kami dari Critical Episode yang datang untuk memeriahkan lagi Event itu. jam 10 pagi kami sampai di perkarangan itu. destinasi pertama kami tuju adalah booth KukuBesi. dekat sana kami terlah berjumpa dengan beliau. beliau juga amat suka dengan kehadiran kami. banyak yang kami kongsi dan share. beliau juga banyak memuji tentang kebolehan dan juga artwork kami. semasa sesi talk banyak juga beliau memuji tentang kemahiran kami kepada semua yang ada disitu.. tak lupa juga. disitu ada juga sedikit group manipulasi yang bernama Jari Susuk berada disitu yang berkongsi booth bersama Kuku Besi. kami semua balik pada pukul 6 petang atas sebab salah seorang dari kami berkerja pada malam hari. apa pun banyak yang kami pelajari juga kongsi bersama dengan yang ada disana :) 


Bergambar bersama seterlah selesai sesi Talk bersama Kukubesi dan Amri Ginang







walau apa pun event yang dianjurkan itu sangat bagus untuk remaja masa kini agar beliau dapat peroleh manfaat juga pelajaran dengan apa yang di adakan..juga dapat belajar cara berniaga dan juga bermacam lagi yang mendatangkan faedah.


klik it if u feel free

No comments:

Post a Comment