Photobucket
most welcome and thanks to all who was visit my blog also view my artwork and my picture collection. this blog just want to share with you my idea, picture collection. i'm a new n begginer in this part of photography world. so if i have a mistake just tell and teach me how to improve it. photography is about capturing the moments and share it with people around you. photography is about the meaning of life in this world.

Friday, July 06, 2012

Motor Ku Tersadai


1 hari bulan pada permulaan bulan julai haritu aku mengalamai masalah yang hampir membahayakan nyawa aku sendiri. Iaitu motor aku mengalami kerosakan yang menyebabkan iyanya stuck dan jammed die tepi highway. sewaktu itu aku ingin pergi ke suatu tempat. sewaktu aku berjalan tiba2 rantai motor aku putus mungkin disebabkan terselit batu dan putus di tengah jalan. pada masa tu aku berada betul2 di highway perling.tapi nasib aku baik motor aku stuck time aku betul2 dah dekat dengan bahu jalan. pengalaman nie dah terjadi pada aku sebanyak 5 kali. yela jiwa muda ingin motor nampak cantik dan laju jadi aku pun pakai rantai and spocket yang kecik dan nampak cantik. so macam tu la jadinya jika tidak di awasi dengan betul. so mulai sekrang aku mula tukar spocket dan rantai motor yang biasa agar tidak lagi kejadian seperti itu berlaku.



Motor aku ketika tersadai ditepi jalan. menunggu mekanik


setelah di bawa ke bengkel.


sedang menunggu giliran hendak dibaiki. 

klik it if u feel free

No comments:

Post a Comment