Photobucket
most welcome and thanks to all who was visit my blog also view my artwork and my picture collection. this blog just want to share with you my idea, picture collection. i'm a new n begginer in this part of photography world. so if i have a mistake just tell and teach me how to improve it. photography is about capturing the moments and share it with people around you. photography is about the meaning of life in this world.

Tuesday, July 17, 2012

Genap Setahun

semalam 16hb julai genap setahun arwah nenek aku telah meninggalkan dunia ini.. genap setahun aku kehilangan orang yang aku amat sayang. cepat masa berlalu.. setahun sudah arwah telah meninggalkan aku. walaupun dia telah tiada..dalam hati aku still ada dia..die yang banyak mendewasakan aku.banyak menjaga dan mendidik aku.setiap pesanan dan ajarannya masih segar di ingatan aku. aku sangat rindu dan sayang akan dia. apa pun moga rohnya dicucuri rahmat dan dilindugi dari azab api neraka.juga di tempatkan dalam orang2 yang beriman. insyaAllah.. amin.. Al-Fatihah buat Hajah Aminah.



klik it if u feel free

No comments:

Post a Comment