Photobucket
most welcome and thanks to all who was visit my blog also view my artwork and my picture collection. this blog just want to share with you my idea, picture collection. i'm a new n begginer in this part of photography world. so if i have a mistake just tell and teach me how to improve it. photography is about capturing the moments and share it with people around you. photography is about the meaning of life in this world.

Wednesday, June 06, 2012

DIY helmet sticker

DIY MOOKS sticker for my helmet. sangat mudah. hanya memerlukan sticker paper pisau dan layout design mooks yang hendak di buat.


paste layout design mooks yang anda mahu di atas sticker paper supaya iyanya mudah di potong. tampal kiri kanannya supaya iyanya tidak bergerak ketika memotong.


potong mengikut layout itu.


setelah siap di potong dan membuang bahagian yang tidak di perlukan. kemudian pastekan ia pada mana2 tempat yang anda mahu.


setelah siap. aku tampal di helmet aku. korang pun boleh buat. tapi hati2 dengan pisau ketika memotong.


klik it if u feel free

No comments:

Post a Comment