Photobucket
most welcome and thanks to all who was visit my blog also view my artwork and my picture collection. this blog just want to share with you my idea, picture collection. i'm a new n begginer in this part of photography world. so if i have a mistake just tell and teach me how to improve it. photography is about capturing the moments and share it with people around you. photography is about the meaning of life in this world.

Monday, June 04, 2012

8 Jam Hanya Disini

asslamualaikum aku hari nie nak share dengan korang tempat yang kau banyak menghabiskan masa selama 8 jam dari hari isnin hingga jumaat. tempat tu la aku meluahkan segala idea yang aku ada. untuk mencari sesuap nasi untuk diri aku. dekat situ la juga la banyak kenangan aku lalui. dekat situ juga la tempat aku tidur dan kadang2 tempat aku makan juga bermain game :P. walaupun tempat aku takda la besar mana tapi aku berpuas hati sebab dekat ruang tu la banyak aku meluahkan segala idea yang ada sehingga aku mendapat banyak pujian dari orang ramai. if korang nak tau tempat yang aku ceritakan tu adalah meja office aku juga tempat ataupun ruang aku berimiginasi. aku sangat suka keadaan tempat aku ini. mari jengah tempat aku berimiginasi..











klik it if u feel free

No comments:

Post a Comment